درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

دبل قهرمانی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن| ورود خبرنگاران مرد ممنوع!

  • کد خبر: ۶۱۲۴۰
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
دبل قهرمانی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن| ورود خبرنگاران مرد ممنوع!
تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن با شکست مهرام قهرمانی خود را دبل کرد و حالا 2 سال پشت سر هم جام قهرمانی را بالای سر برده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سومین و آخرین دیدار سری فینال سوپرلیگ بسکتبال زنان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع بهمنی ها به پایان رسید. 
بهمن که با پیروزی دیروز از روحیه بسیار خوبی برخوردار بود بازی را بهتر آغاز کرد و با اتکا به پرتاب‌های ۳ امتیازی سوشا آفاناسیوا ابتکار عمل را در دست گرفت. لی‌آپ ماریا آوجی سبد اول بازی بود و سوشا بازی را به تعادل کشید. خود سوشا ۳ امتیازی نگین رسولی را هم پاسخ داد تا بازی را در ۵ به تساوی بکشد. پس از تک پرتاب آزاد موفق بگینسیچ، سوشا دو شوت ۳ امتیازی دیگر روانه سبد مهرام کرد تا بهمن به ۱۱ برسد و ابتکار عمل را در دست بگیرد. کیمیا یزدیان طهرانی ۳ بعدی را زد و پس از امتیاز‌گیری آوجی خود سوشا برتری را دو برابر کرد. ۴ امتیاز آنا بگینسیچ باعث شد وقت اول ۱۶ بر ۱۲ بع سود بهمن تمام شود.
در آغاز کوارتر دوم هم تالر دیر و سوشا امتیازات خوبی برای بهمن گرفتند. سحر نجفی یک سبد را جبران کرد، اما ۶ امتیاز پیاپی از آنا بهشتیان و کیمیا بازهم امتیازات بهمن را دو برابر حریف کرد. عبدالوند، بگینسیچ، تینا عیسائیان و نجفی سعی در جبران داشتند، اما آنا بهشتیان مهار ناپذیر بود تا بهمن در پایان نیمه اول ۳۵ بر ۲۶ برنده به رختکن برود.
در کوارتر سوم تالر دیر هم راه افتاد و گلشید امیدیان کمک زیادی در ریباند دفاعی به بهمن کرد تا این وقت هم ۲۸ بر ۲۱ به سود بهمن تمام شود.
در کوارتر چهارم شاید همه منتظر بودند تا بهمن به سان بازی دومش با نارسینا و بازی دوم فینال برابر مهرام کم بیاورد، اما این اتفاق نیفتاد. تلاش سرسختانه شادی عبدالوند هم هرچند کمی از اختلاف می‌کاست، اما قوای روحی و جسمی مهرامی‌ها افت محسوسی داشت. بازی پرخطای تینا هم کمکی به مهرام نکرد. در لحظات پایانی آوجی سبدی گرفت تا مرهمی بر زخم‌های مهرام باشد، اما ۴ امتیاز پایانی سوشا حسن ختام این بازی و این فصل برای بهمن بود. گروه بهمن این دیدار را روی ۸۷ - ۶۳ به سود خود تمام کرد تا شاگردان نازی طائرپور برای دومین فصل پیاپی بر بام بسکتبال ایران بایستند.
از نکات منفی بازی این بود که حراست اجازه ورود به خبرنگاران و عکاسان مرد را نداد آنهم در شرایطی که تعدادی از آقایان در سالن آزادی حضور داشتند و بازی فینال را از نزدیک دیدند! حال چطور با حضور آنها موافقت شده اما اجازه ورود به خبرنگاران و عکاسان داده نشده سوالی است که حراست وزارت ورزش باید جوابگوی آن باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->